jag

nu sitter jag här å har kommit på att ja är en surtant! jag blir arg på små saker å jag hatar mig själv när det blir så!! är nog för att ja är i sån obalans nu så ja vet inte ut eller in! ja kan som sagt sitta å skratt å vara jätte glad men så bara vänder det å ja grinar som en idiot å nästa så är ja så arg så jag vet inte vad ja ska gïra mig till!:S jag vill inte att det ska vara så för det tar så sjukt mycket på krafterna!! inte kul å heller inte bra!! men men sånt är väl livet!!

behöver en kväll med bara massa godis massa alkohol å massa tretid!! behöver deras axlar att gråta mot! höras deras skratt å framför allt bara vara lycklig och bara leva då och där med dom!! saknar er flickor!! behöver er flickor!! behöver er här på tele blir det så krystat behåover 3 ord i minuten!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Jag behöver också det. Igår skavde det när jag såg minnen rulla förbi i mina tankar. Det kändes nästan som en sorgesång. Ibland blir man så överväldigad av saknaden så hoppet känns så långt bort. Men det är ju inte längre än vad man gör det till.



Jag älskar dig mitt söta lilla äpple <3

2009-08-31 @ 16:33:52
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0