...

ligger här i min säng å tänker lite på olika saker...
funderar på framtiden funderar på min historia å funderar nu!

min historia har varit mkt skratt mycker ledsenheter
min framtid ja det vet ja inte så mkt om men som det käns nu så har jag hittat människan som är min framtid! en underbar människa som älskar mig för den jag är och inte den jag försöker vara!
och nu.. ja just nu har jag kommit slutat gråta jag är just nu som en gravid kvinna eller nått ja kan vara glad å uppåt men så fort något inte blir som ja vill så gråter ja eller om sindre är jätte gullig å jag blir jätte glad ja då gråter jag det här är inte normalt!! jag blir så less på mig själv.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0