senaste dagarna..

ja dom senaste dagarna har varit stress stress stress!! men även massa kul! varit klassvärd på marie memorial race som vanligt å jag älksar det! folket är helt underbara där men vi hade ej lika tur med våadret som vi brukar ha det regna å blåste å solen kolla fram lite då och då så man har åkt på en dunder förkylning nu men ska bara jobba en natt denna vecka så får vila upp mig ganska bra..
till helgen kanske min älksling kommer hoppas hoppas!! hatar bilar som inte vill fungera som dom ska så det är det d hänger på om han kommer eller inte men hur der än blir så ska ja fixa i lägenheten mindre än 2veckor kvar nu till flytten.. blandade kännslor.. kul,rädd,förväntan,nervös!! ja allt och ingenting!! men ja kan bara säga att går det bra så jippie går det inte bra så fine jag har fått mig en erfarenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0