kan säga att ja är en lycklig människa!!

satt och snabb kollade lite hur mkt folk det sulle bli på min "hejdåmiddag" ca 20 pers massa "vuxna" men även 4 ungar!! alle å belli mina underbara små goosar i morron ska ja ha "mosteråbellimys!" fixa håret å massa annan mys!! kommer sakna det!!:S

över till nästa jag har nog VÄRLDENS sötaste svärmor och svärfar sm låter mig bo där tills ja å sindre har fått ihop pengar till att skaffa eget!! underbara!!
å så kommer vi till kärleken i mitt liv jag är såå sjukt glad att jag har han!! när man får knivar i hjärtat av saknad och vill verkligen inget annat än att få krama å kyssa på han!! vill ja nu!! (förlåt älsk men en sista bild!)
så jag kan verkligen säga att ja ha det bra som har så många människor som älskar mig!!
det är helt sjukt ja kommer sakna min mamma så sjukt jävla(ursäkta) mkt bara att kunna krama mamma eller kunna ringa henne när ja får lust!! men ja ska komma hem OFTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0