en bra start..

ett steg närmare flytten!
nu håller min älskade på att hjälpa mig att snygga till mitt cv eftersom det är världens sämsta skrivprogram på den här datorn så,,,
men ja det är helt SJUKT!!
jag ska bli sambo på riktigt!
det  är med han å hala hans underbara familj.. till att börja med:D
eftersom att hyra en lägenhet i oslo är ungefär som att köpa ett hus här hemma så är det inte det lättaste att få ihop pengarna på 2röda så blir budget boende tills man har jobbat ihop lite start pengar..  

saknar min underbara caroline å carolina vill ha 3tid SNART!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Jag BEHÖVER tretid snart!

2009-08-20 @ 21:14:00
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag vill mä ha tretid! NU!

2009-08-24 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0